Televizyon quote -quotenetwörk-: Klasiğimiz oldu Arka Sokaklar
hayatı pembe olanların buluşma noktası © 2010

Klasiğimiz oldu Arka Sokaklar

Gerçekten klasiğimiz oldu artık bu dizi. TVde  ne zaman Kanal D yi açsam hep arka sokaklar, hep arka sokaklar. Arada düşünmeden edemiyorum, 'bu dizi bitecek olsa nasıl bir final olur?' diye. Şimdi sizinle o düşüncelerimi paylaşayım. Bence Rıza baba -dizideki hitap şekliyle söylüyorum adını- vurulur, ölür. Yerine başkomiser -adını hatırlamıyorum- geçer. Mesut istanbuldaki tüm suçluları doğrar, Hüsnü'de karısı suatı en sonunda vurur, çocukları metin ile tekin'ide kulaklarından tavana çiviler, cinnet geçirir. Kısacası manyak olur dizideki herkes, Rtük amcada kapatır direk diziyi böyle bir final olur. Bıkkınlık vermeye başlıyor bazen şu dizi, ona sinir oluyorum. Başka koyacak programı yok Kanal D nin, bunu yerleştiriyorlar. Yapın doğru dürüst bir - iki program bunun yerine, acaip reyting patlaması alırsınız uyarıyorum buradan, sonra demedi demeyin.

Dipnot: İzlemeyin artık şu diziyi, reytingi çakılsında kapansın, olsun, bitsin, gitsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder