Televizyon quote -quotenetwörk-: Dün geceki Medya Kralı
hayatı pembe olanların buluşma noktası © 2010

Dün geceki Medya Kralı

İki ödülle açıldı program dün. En Başarılı Söyleşi Programı ödülü ve Sanırım Hakkı Devrim'e de En İyi Köşe Yazarı ödülü gibi birşey. Okan bir sürprizle En Başarılı Söyleşi Programı ödülünüde Hakkı Devrim'e verdi ve dedi ki: 'Ödülleri programın sahibi alır.' Dün pek eğlenceli geçmedi aslında, sadece 4-5 yerde eğlendik. Mesela Mehmet Ali Birand ile ilgili bir video vardı, yarıldım resmen o videoya. Videoda: '3 Haziran'da işte böyle bitti. Yarın kimselere vermeyin (!) yine birlikte olalım.' Okan 'Yani bunu izledim endişe duymaya başladım acaba ben 04 Haziran'da kimselere verdimmi diye.' Burası artık iyice kopardı, combo yaptı Okan yine. Sonra bir soru vardı, oda garipti biraz. Maçta forma değiştirdiği için formasız kalan takım? Kafamı karıştırdı, dedim bu adam dalgaya vuruyor herhalde. Ama hakikaten varmış böyle birşey, takımın adı Hondras'mış. İlerleyen zamanlarda laf facebooktan açıldı. Okan, Özge Özsağman'a yöneltti bu sefer sorusunu. Facebook kullanıyormusunuz dedi? Eskiden kullanmış Özge Özsağman. Hacklendiğini, bir dahada bulaşmadığını vede bulaşmayacağını söyledi. Okan Bayülgen'de yokmuş facebookta. Laf Facebooktan Twitter'e atladı bu sefer. Ertığrul Özkök, twitterde hesap açmıştı. TavsanKardes nickiyle tweet atıyordu. 4-5 gün sonra kapatmış. Her yerde 'beğenmedi' diye geçiyor ama bence deşifre olduğu için kapattı hesabını. Kendini gizlemek istemeseydi 'ertugrulozkok' gibi bir lakapla tweetlemezmiydi?

Az sıkıcı olsada, beni biraz uyuklatsada iyi yönleride vardı. Haftaya daha iyi bir Medya Kralı ile karşılaşmak dileğiyle ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder