Televizyon quote -quotenetwörk-: Dün geceki disko kralı
hayatı pembe olanların buluşma noktası © 2010

Dün geceki disko kralı

Ya ben bu kadar eğlenceli program tanımadım ya! Okan'a bu yüzden bayılıyorum işte. Yaptığı programlar acaip eğlenceli oluyor, adamın kendisi eğlenceli ki zaten. Dünkü programıda mükemmeldi. Hele bir malumat furuş soruları vardı ki tadından yenmez .. Tüm gece eğlenceli, hareketli geçti. Gece yolcuları vardı, programın sonuna doğru onlar çaldı, efes kızları çıktı dans etti. Yaşar vardı sonra, şarkıcı yaşar. Adam 1-2 şarkı mırıldandı ama yok öyle mırıldanma. Hani Okan'ın bi lafı vardır ya, 'Harikulade' hah tam onun ayarında bi gece oldu. Gece 23.45 sularında başladı, başlarda durgun gitti. Canlı yayına insanlar düşmeye başlayınca çok harika oldu program. Ben malumat furuş sorularını bekledim, ilk canlı yayına düşen hanımefendiye düştü o sorularda. Ben o bölümde çok gülüyorum, özellikle o bölümde. Sonra gecenin ilerleyen sularında 'Okan ben bi şey buldum' çıktı. Oda bilgilendirici, fevkalade bir bölümdü. Sonra Okan soru sormaya başladı herkese. 'En son ne zaman, nerede kayboldunuz?' diye. Ayça Varlıer 'Ben küçükken pazarda kaybolmuştum' dedi. Okan birden 'Artiz ne arar la bazarda?' diye bir espiri patlatınca koptum orada zaten, sadece ben mi bütün stüdyo koptu. Sonra Atça Varlıer'in kapak olduğu arap dergisini attı ortaya Okan. 'Haya' imiş derginin adı. Okan; 'İyi ve hoş anlamı sanırım bu ''Haya'' nın.' deyince şarkıcı Yaşar: 'Başka bi anlamı daha var onun.' deyince son espiride zaten yıkılmış olan stüdyo ve seyirciler iyice bitti. Kahvemi döktürttü o espiri bana.

Tüm gece 'harikulade' idi. Okan Forever!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder